کد خبر: ۲۳۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲
کرمان‌موتور از یکشنبه، ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳، شرایط فروش KMC X۵ را در نمایندگی‌هایش در دسترس متقاضیان قرار خواهد داد. این شرایط فروش از نوع نقدی با پرداخت دومرحله‌ای است؛ بنابراین درحال‌حاضر امکان خرید قسطی KMC X۵ برای مشتریان وجود ندارد. این بخشنامه فروش تا پایان شهریور ۱۴۰۳ در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کرمان‌موتور از یکشنبه، 25 شهریورماه 1403، شرایط فروش KMC X5 را در نمایندگی‌هایش در دسترس متقاضیان قرار خواهد داد. این شرایط فروش از نوع نقدی با پرداخت دومرحله‌ای است؛ بنابراین درحال‌حاضر امکان خرید قسطی KMC X5 برای مشتریان وجود ندارد. این بخشنامه فروش تا پایان شهریور 1403 در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت.
 
کرمان‌موتور اخیراً قیمت KMC X5 را افزایش داده است و اکنون قیمت آن یک‌میلیارد و 475 میلیون تومان است. مشتریان برای خرید این خودرو باید در گام اول، یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان را به حساب کرمان‌موتور واریز کنند. 375 میلیون تومان باقی قیمت خودرو در مرحله دوم از متقاضیان دریافت خواهد شد.
 
همان‌گونه که در شرایط فروش KMC X5 می‌بینیم، این خودرو به روش نقدی فروخته می‌شود؛ بنابراین سند خودرو آزاد است و مشتریان می‌توانند بدون محدودیت، این خودرو را پس از تحویل بفروشند. موعد تحویل خودروها 90 روز کاری اعلام شده است. همچنین در این بخشنامه جریمه تأخیر 3 درصد ماهانه به مشتریان فروش تعلق خواهد گرفت.
 
شرایط فروش KMC X5 در شهریور 1403:
شرایط فروش KMC X۵ با قیمت جدید از امروز آغاز می‌شود [شهریور ۱۴۰۳]
پس از توقف عرضه ام‌وی‌ام X55 پرو در ماه‌های اخیر، فقط تیگارد X35 به‌عنوان رقیب جدی KMC X5‌ باقی مانده است. ازاین‌رو مشتریانی که به‌دنبال خرید کراس‌اوور مونتاژی صفرکیلومتر با بودجه کمتر از 1.5 میلیارد تومان هستند، به خرید KMC X5 ترغیب شدند. درحال‌حاضر قیمت KMC X5 در بازار آزاد حدود یک‌میلیارد و 630 میلیون تومان است، به‌عبارتی قیمت این خودرو در بازار آزاد و کارخانه حدود 150 میلیون تومان اختلاف دارد؛ بنابراین خرید KMC X5 از کرمان‌موتور همچنان برای مشتریان سودآور و منطقی خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار